Tråd: abstinenser
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-06, 09:30   #6
SjokoMons
Medlem

Medlem siden: May 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 42
SjokoMons er ny på veien

Sv: abstinenser

Opprinnelig lagt inn av jankph

Gode råd har jeg egentlig ikke bortsett fra at du ikke må gi opp. Vel, men kanskje du skulle prøve å skrive her hva du spiser hver dag...også utskeielsene...det er utrolig hvor mye det hjelper og hvor disiplinert man blir når man vet at andre følger med.

Jan.

Jeg prøvde å b3egyne en sånn dagbok men så plutselig går det en uke oxo har jeg ikke klart å skrive noe.. jeg er veldig sløv på å følge opp sånne ting som ikke er livsviktig for meg.. men kansje livsviktig for meg, er bare det at jeg må innse det Jeg skal prøve å skrive ned alt jeg spiser i en bok og så ofte jeg kan skal jeg skrive det inne her i min UMP Vi får se hvordan det går, kansje jeg skal øke litt på karboene oxo for jeg ligger kanskje litt lavt der. Trur oxo at jeg må kutte ut meieriprodukter forde jeg får så vondt i magen av dem. Kjøper en hvit gjeitost i dag å ser om den er bedre for meg. skal slutte med søtning i teen igjen, for det begynte jeg med i gjem for noen uker siden. Men jeg savner smak! Jeg orker ikke drikke vann for det dekker ikke smaksbehovet mitt Jeg er veldig sugen på å smake noe hele tiden. Om det er noen som har noe drikkbart å ambefale så blir jeg glad for jeg blir gal av å ikke ha noe godt å drikke!!!!! Drikker en del farris bris, men det blir dyrt lengden.