Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-04, 15:39   #14
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Du skal ikke få vondt i ryggen av induksjon eller å være i ketose. Symptomene du forteller om ligner veldig på isjas, både smerter i ryggen og nedover på baksiden av lårene. Ellers er "verk i beina" ganske typiske for kalium og mangesium mangel. Atkins anbefaler som tidligere nevt en del tilskudd under induksjoinen fordi de første 14dagene og induksjone virker sterkt vanndrivende.

Eller

Det kan være at du har en ganske kraftig "avgiftningsprosess" - og hvis du da ikke drikker nok VANN, så kan faktisk ryggvondt med strålinger nedover bena være et resultat av at nyrene lider.... Det er jo ikke direkte FARLIG - men det er SKIKKELIG vondt ja.

Når du prøver deg på induksjon igjen på mandag, så bestem deg for å drikke 6 1/2-liters flasker med vann HVER ENESTE DAG!! (noen vil nå sikkert si; jammen, er ikke det det samme som 3 liter da???? Til dere vil jeg si; jo det har dere helt rett i - men jeg har lett for å ty til 1/2-liters flasker....) Fyll dem gjerne opp på forhånd og ha dem i kjøleskapet m/litt sitron i. Da er det lettere å SE at du er flink nok til å drikke.

Lykke til - fra Fedonisten

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat