Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-04, 14:01   #646
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Strafferunder

I dag har min mann bursdag, og jeg skal kjøpe et lite knallrødt minikjøleskap og sette i garasjen. Det har akkurat plass til en six-pack, og det kommer jo godt med alle kvelder der ute med de andre bilgale gutta i gata som "tilfeldigvis" stikker innom garasjen en tur. Jeg har selvsagt kjøpt øl til å fylle opp. Billig på Lidl, faktisk.

To av gutta i gata skal sette opp rød lysslynge og diskoanlegg på hele forsiden av huset vårt til mannen min kommer hjem fra trening i kveld. Vi eeelsker å bedrive practical jokes med hverandre. Når naboene kom hjem fra ferien i sommer, hadde mannen min og jeg kappet av et edelgrantre, satt opp i en fot og pyntet fullt opp med julepynt. He..he..he. De hadde overraskelses-party for meg sist bursdag, og den syke digre lysslynga satt i ett tre foran huset vårt en gang vi kom hjem en dag i mars.

(Nå kom nabo'n innom og sa at lysslynga var opptatt - en annen på jobben har bursdag...populær lysslynge, gitt)

48-49-50

Fredag er en bra dag, noe på tv selv om mann er opptatt med trening og bilprat i garasjen. Barn ser gjerne på Beat for Beat og ikke minst Kjetil og Kjartan-show. Vi skulle vel helst tatt det opp, men onga synes det er så utrolig voksent og koselig å sitte og se tv sammen med oss. Og da synes vi det er koselig og, da! Og så blir det natta, ses i morra, sov godt...

Ha en koselig fredagskveld!
marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger