Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-06, 12:13   #2
Charmtassen
Seniormedlem

Charmtassen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 65
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Skritt for skritt, dag for dag, uke for uke!

Medlem nr. 2 melder seg! (En meeeget celeber liten klubb dette her - flere medlemmer er selvsagt hjertelig velkommen!)

Jeg startet altså med å måle en normal-dag fredag, og ble IKKE imponert! Det ble ca. 6 000 skritt - så her er det ENORMT forbedringspotensiale! Lørdag og søndag kunne jeg dessverre ikke ha med telleren, men etter å ha sett resultatet for fredag - så tror jeg faktisk at det lå enda lavere disse to dagene. Var på hundeutstilling, og der blir det mye sitting og venting.
Mitt aller første mål blir derfor å øke til minimum 8 000 skritt pr. dag, og nå kl. 12.00 har jeg allerede gått mer enn på fredag samme tid - så det skal jeg klare!

Ja, det var mitt resultat! Og gratulerer til deg Ebbamor med oppnådd mål denne uka. Det er kjempegod inspirasjon!
Melder meg igjen mandag 3. juli med bedre resultat! Jeg lover!

Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat