JA!
Jeg har også kjempedårlig hukommelse...
Vet ikke om det har noe med tyroksin/levaxin å gjøre for min del, tror heller det har sammenheng med stoffskiftesykdommen i seg selv. Men det har ikke blitt noe bedre i de tre og et halvt årene jeg har gått på tyroksin/levaxin og liotyronin, snarere tvert imot. I grunnen har jeg ikke merket noen særlig bedring av noenting... (bortsett fra at muskel/leddsmerter forsvant.)
Husker at jeg så ut av vinduet en dag på den tida stoffskiftesykdommen ble oppdaget - og kunne ikke huske hva gata jeg bodde i het... Jeg har gått rundt i et tåkehav nesten konstant de siste årene. Det har blitt bittelitt bedre med kosttilskudd, og det ble MYE bedre med lavkarbokosthold - men jeg har fortsatt konsentrasjonsproblemer og dårlig hukommelse. Det har gjort at jeg har "mistet" mye av livet mitt, kunnskaper jeg har hatt osv.
Før hadde jeg klisterhjerne...
Men hvilken rolle stoffskiftemedisinene har i dette, er det vanskelig å si. Det virker veldig merkelig at det skulle kunne væer tilfelle, synes jeg. Det er jo ikke et MEDIKAMENT i og for seg, man tilfører jo bare kroppen et hormon den har mangel på...?
I´m lost...
|