Eat, eat, eat!
Jeg har kikket på Eat-siden i går kveld, og har fått sansen! Desserter! Yummie, yummie!
Jeg skal begynne på Eat....jeg skal begynne på Eat....tra....la....la...la...la.
Deilig å ha bestemt seg etter å ha tenkt og tenkt på disse uttallige diettene og mulighetene som finnes. Lurer på om jeg bare kan sende tilbake 3-pkn.med Atkins-bøker fra bokklubben, eller om jeg bør beholde dem som kokebøker og inspirasjon, siden mye er likt. Er det noen av dere som har disse bøkene, og er de bra?
Jeg har fra før masse bøker som er til glede og inspirasjon, og som jeg bruker oppskrifter fra: blodtypedietten, blodtypediettens kokebok, Jentemat, Lindbergs kokeboken naturlig slank, The Soy Zone (Sears), Hold deg ung i sonen (Sears) og Sone Food Blocks (egentlig genial). Jeg er jo rene biblioteket jo..."ler". I tillegg til tusen (eh...noen hundre?) kokebøker.
Jepp, nå er det bare å se hva slags svar/info. jeg får fra Eat - sendte melding om at jeg ønsket info. om jobb som kursleder. Spennende! Kanskje dere får en vaskeekte ! kursleder her i forumet, blir sikkert klok da!
Og treningen som eat anbefaler likner da på Nautilus-treningen, don juan!
I tillegg anbefaler de på det sterkeste å drikke 20-30g proteinpulver og 1/2 ss Cocosa eller kaldpresset olivenolje om morgenen, vente 20-30 min. og deretter gå/sykle/løpe/stave i 30-60 min. De kan visstnok vise til fantastiske resultater hos Eat. Min svigerinne gikk forresten ned 7 kg ved å følge Grete Roede og å gå med staver før frokost tre ganger i uken. Virkelig gå altså, ikke noe spasering. Og det tok ikke så mange ukene heller.
Forresten har Lidl åpnet hos oss, og jeg kunne tenke meg en tur for å se hva de har av spennende og sunne matvarer, det er visst mye man ikke fåt tak i her i Norge fra før. Bare det ikke stort sett går i pølser og øl, så...
Ha en frydefull dag!
marianne
Det er om morgenen fettfrobrenningen er størst