Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-06, 05:23   #86
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 70
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Nydelig dette, Ebbamor - og hurra for alle dere andre som er her - dere har virkelig tatt tak i ting og kan nå forandre livet deres!

Det ER nemlig mulig. Som før nevnt, men jeg sier det igjen fordi det er så lenge siden det var sagt, så har jeg gått ned 37 kg på 1,5 år. Det er nesten et år siden jeg begynte å stoppe opp. Jeg er nesten fornøyd nå, som det står i signaturen min. Jeg ønsker å ta av sånn ca 5-6 kg til, men det kan vente. Jeg kan la kroppen venne seg til denne vekten først, og deretter ta det siste.

Men poenget jeg egentlig ville skrive om, er dette: Når jeg sier til folk: prøv å tenke deg at du tar på deg en ryggsekk med 37 kilospakker med sukker eller mel eller hva det nå er - og tenk deg at du skal gå med den hele døgnet, uke ut og måned inn. . . Kan du da tenke deg hvor tungt det var? Og hvor lett jeg føler meg nå?

Jo, folk flest pleier å få en liten a-ha-opplevelse da, ja. . . De fleste skjønner jo på forhånd at dette må være herlig, og de skryter jo uhemmet av meg, men det er dette med forståelsen da. . . Når jeg er på butikken og bærer hjem (fryktelig kort distanse) poser på til sammen kanskje inntil 12 kg, så er jeg totalt utkjørt når jeg kommer hjem. Og når jeg da tenker på hva jeg en gang pleide drasse rundt på. . .

Nei, det er ikke rart at jeg føler jeg svever. Og at jeg kanskje føler at jeg er tynnere enn det jeg faktisk er. . . Jeg syns jo jeg er så utrolig lekker da. . .

Så ikke gi dere, folkens! Dette er godt innenfor mulighetene, så bare kjør på! DETTE KLARER DERE!!! Og bare GLED DERE til å miste mer og mer, og til det livet dere vil få - tro meg, det er virkelig å få et helt nytt liv!

STÅ PÅ!!!

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat