Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-06, 19:59   #14
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: kjøtt & ris-rett med soyaolje kontra smør...les og lær :):)

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Hvorfor går du på sånn kurs da? burde du ikke heller vært kursleder

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Jammen, dette vet dere jo. Atte når dere går på kurs i "fiendens" leir så får du stappa øra fulle av lavkaloripropaganda. De kjører jo sin greie og mener det er riktig og egentlig så er det ikke noe galt med det. Annet enn at dere går på feil kurs. Blir jo litt sånn som at dere skulle gå på sykurs for å lære bilmekanikk.. Blir jo feil i alle settinger det.

Nå har det seg slik at jeg er sykemeldt og fikk tilbud og "en sunnere hverdag" - kurset på sykehuset her jeg går til psykolog. Mest for å komme meg ut mere og være mer sosial. Kostrådene visste jeg om før jeg begynte kurset men det var jo ikke kostrådene som fikk meg til å begynne på dette kurset. Mer som motivasjon til trening og sosial trening. Men jeg må da få lov til å dele slike uttalelser med andre her for det? Må si at kurset er bra på andre måter, som å gå turer i skog og mark, grille, pluss at vi har fått skritteller, sekk, termos, skjorte, pulsmåler. Så det er bare kostrådene jeg misliker (men de sier jeg bare her inne). Kurset er bra på mange måter. Flinke kursleder også (unntatt på kostrådene).

Synes denne uttalelsen var for bra til å bli forbigått. Kurset er selvfølgelig gratis. Jeg hadde ikke fått lov til å være kursleder her nei...