Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-04, 22:51   #5
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Flytt datamaskinen til et annet rom. ¨
Nei, kommer ikke på tale. Pc'n er trådløs med har en utmerket plass under hjørnet i taket.

Gå aldri på nettet alene.
Greit nok, har stort sett alltid toåringen min lekende rundt her.

Lag en logg som viser hvor mye du surfer.
Sånn at jeg kan bli deppa over alle de timene jeg kaster bort med å skaffe kunnskap for å bli enda mer intelligent?

Fortell andre om ditt problem.
Ok hør her alle lavkarbomennesker: "Jeg har et problem". Og det er at jeg ikke er motivert for å spise Atkins i dag. NEttproblem? Jeg??? Neida!!!

Få nok mosjon. Da blir du trøttere om kvelden når datamaskinen er mest fristende.
Nei nå får det jaggu holde med de åtte timene i uken jeg trener!!!! Mer kan du ikke forlange av en mamma med to barn!!!

Ikke bruk alias. Stå for hvem du er, vær deg selv.
Har alltid vært meg selv. Selv med aliaser så vet alle hvem jeg er likevel!

Ta fri fra internett og epost en eller to dager.
Tar hele tre uker fri hver sommer jeg!!

Søk profesjonell hjelp hvis internettbruken går ut over jobben eller ditt sosiale liv. "
Hvilket sosialt liv???

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat