Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-04, 14:23   #638
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Prøver her også jeg

Som kanskje noen har fått med seg, så har jeg problemer med å laste ned bilder til karbo-junkie. Har fått tips fra HP om å prøve å slå av brannmuren. Sånt tar tid skal vite, men i dag gjør jeg endelig et forsøk med det. Selv om bilder sier mer enn tusen ord, så må jeg nok bable litt før jeg prøver meg på bildet. Har ikke særlig stor tro på at det går uansett. Men et bidrag til 10000-tråden skal det bli. (Jeg vet at det er tusen ja, men jeg omtalte den som hundre foorrige dagen, så jeg tar bare med den nullen som manglet sist)

Om ikke annet så ble det i hvert fall flere ord av det

Bildet viser forresten meg i august 2005

Jippi, nå skal jeg bli aktiv i oppskriftstråden

Vedlagte bilder
Filtype: jpg compositor etter.JPG (31,1 KB, 8 visninger)

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste

Sist redigert av nalana : 23-09-04 kl 16:10. Årsak: jippi
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.