Tråd: Å trene
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-06, 22:07   #5
Merete A
Medlem

Merete A sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 62
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Sv: Å trene

Jeg begynte å gå med skritt-teller et par måneder før jeg la om til Skaldemansk mat. Jeg hadde da som mål å gå 6000 skritt om dagen. Da jeg begynte med lavkarbo, var målet 10 000 skritt om dagen - samtidig med at jeg begynte å trene styrke med personlig trener to ganger i uka.

Jeg har BARE hatt positive erfaringer med min trening kombinert med å være i ketose Jeg orker mer og mer ... er blitt veldig sterk og utholdende på veldig kort tid - treneren er imponert! I tillegg til ganske hard styrketrening, er jeg nå oppe i et snitt på 12 500 skritt om dagen! Har ikke vært i så god form siden jeg var 18!

Tror nøkkelen ligger i å lytte til kroppen, som flere har vært inne på her. Jeg merker at min kropp snakker tydeligere til meg nå når jeg er i ketose. Jeg er aldri i tvil om jeg trenger mat, hvile, drikke, søvn - eller er klar for ei treningsøkt

Hurra for ketose!