Tråd: Å trene
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-06, 21:50   #1
susanna
Medlem

susanna sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Alder: 48
susanna er ny på veien

Å trene

Jeg vet at man ikke skal trene på ketolysekuren (spes ikke aerobic å slikt)

Menjeg har såå lyst å trene. Meldte meg inn på et treningssenter for nesten 4 måneder siden og har trent 3-4 ganger i uka hver uke siden mars. De siste 2 ukene har jeg ikke vært innom.

Jeg vet det advares mot treningn men jeg merker til nå ingenting på kroppen. Ikke fiskeånde, ikke melkesyre i musklene, ingenting egentlig. Stixen er svak rosa og jeg ligger på 15 karber pr dag (noen dager er det blitt litt minder men prøver å holde 15 (de første dagene var jeg litt over)

Kan jeg prøve meg på en lett aerobic-time?
F.eks en time med 30min aerobic og 30 min styrke? (da er det ikke "hopp å sprett" i 60 min i hvertfall)
Synes det er litt bortkastet å betale så mye på treningssenteret å ikke kunne bruke det, men hovedgrunnen er at jeg har kjempelyst å trene.

Begynnte å trene for å slanke meg, har gått ned sakte men sikket ved hjelp av masse trening og sunt kosthold (ikke lavkarbo)
Føles derfor rart å begynne på ketolysekuren å bli nødt til å kutte ut hele treningen...

Hjelp... treningsfoten min verker etter å hoppe å sprette pippelitt ihvertfall

Etter et vekttap på 20kg, har jeg jojo'et mellom 75kg og 79kg i 1 år nå.
Drømmen har hele tiden vært å komme ned til 69kg.

Nå må disse siste kg av en gang for alle
susanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg'ish var planen.... Svar med sitat