Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-06, 21:46   #12
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hva kan jeg " sutte" på ?

Opprinnelig lagt inn av susanna

Jeg har tydeligvis lav ketonproduksjon allerede

Hvordan vet du det ? Stix'en viser bare hvilken mengde ketoner du har i urinen din der og da. Den viser ikke om du har lav eller høy "ketonproduksjon" - eller hva slags fett kroppen din forbrenner.

Drikker du mye vil du ha utynnet urin. Drikker du for lite vil den være mer konsentrert og du får sterkere/mørkere utslag. Uten at det betyr annet enn at du er uttørret !

Kroppen fortsetter "ketonproduksjonen" - så lenge du spiser lite karber så kroppen må bruke fett som brensel, men det vises ikke nødvendigvis med utslag på stix eller i form av dårlig ånde.