|
Sv: Piskeklubb?
Jeg endrer litt på opplegget mitt her nå. Jeg lager ikke ukeplan, men skriver inn etterhvert som jeg gjennomfører. Det er fordi jeg vil ha det litt fleksibelt mht type trening jeg velger hver dag. Mitt mål for uka er å trene ett eller annet hver dag. Enten styrke, step, kondisjon, stavgang, fitnessball, pilates, gåturer eller tai chi. Variasjon er visst nødvendig for meg og jeg må ha friheten til å velge det jeg føler for etter dagsform og lyst.
MANDAG: I dag føler jeg for styrketrening del 2 av programmet mitt.
Altså bein og mage. Slår til med noe gløping før og no roing etter styrkeprogrammet. Utført!
TIRSDAG: I dag var jeg så støl og stiv at to-splitten ikke frista så veldig. Men jeg dro da fram steppa mi og la i vei i håp om en 30 min økt. Men ca 10 min ut i økta kom smellen. En massiv og veldig smertefull krampe beit seg fast i venstre leggen. Helt umulig å fullføre økta. Så i dag er treninga ikke fullført..
ONSDAG: Planen var å kjøre jernpumping, men siden formen er så elendig i dag endte jeg opp med to paracet og 30 min rolig stepping. Og det var jaggu krevende nok. Så da kan jeg vel si at treninga er utført i dag også.
TORSDAG: 15 min oppvarming på tredemølle a la gløping. 45 min styrketrening del 1 av to-splitten. 20 min intensiv roing.
Oppdraget er fullført!
FREDAG: 15 min gløping/oppvarming. 45 min styrketrening del 2 av to-splitt. 15 min speedroing.
La på vekter på de fleste øvelsene..
LØRDAG OG SØNDAG: Shopping med gubben i Stavanger, rydding, Shopping på Plantasjen og dertilhørende styr med å sette opp den trampolinesaken jeg hadde kjøpt. Tømming og rengjøring av digert og uformelig badebasseng, sånn i plast vet dere.. Vannkrig med gutta! Søkk våt.. Fotosession på Møllebukta med vesla. Ingen organisert trening, men det var helt greit altså.
Sist redigert av Fjonken : 26-06-06 kl 11:47.
|