Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-06, 16:05   #1
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk
Question

Hvor mange kWh bruker du i året?

Jeg skal flytte, og skal muligens betale strømutgifter. Jeg har aldri bodd alene i en leilighet som jeg har måttet betale strøm på, det har vært inkludert i leien.

Så det jeg lurer på, hvor mange kWh bruker dere i året? Er interresert å få vite uansett om du bor på 20 kvm eller 100 kvm, og om du bor alene eller med flere.

Jeg kommer til å bo i en leilighet som er rundt 30 kvm et sted, og trenger å vite sånn ca. hvor mye jeg evt. kommer til å betale. Men fordi man kan shoppe strømleverandør (i motsetning til nettleier), så er det jo umulig å vite hvor mye jeg kommer til å måte betale, før jeg vet sånn ca. hvor mange kWh jeg kommer til å bruke i året.

Jeg har selv jobbet hos strømleverandør på kundeservice, men det er nå 7 år siden, så husker ikke helt.. Pleide å ha full oversikt hvor ca. mange kWh forskjellige husholdninger brukte, i forhold til om det var hus eller leilighet, hvor mange som delte, osv osv. Men.. rusten kunnskap.

Her er forøvrig en fin strømpriskalkulator;
http://www.aftenposten.no/stromkalkulator/