Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-06, 22:48   #8
paprika
Medlem

paprika sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Sandnes
Alder: 48
paprika er en juvelpaprika er en juvelpaprika er en juvel
Smile

Sv: Er det flere enn meg som begynner å bli lei?(noen som har konstruktive tips?)

Ja, du har kanskje rett, Lise...

Jeg tror noe av problemet også er at jeg ikke er i form etter gallesteinsoperasjon (12 juni). I dag viste det seg at det har blitt infeksjon i det ene såret, dvs det har dannet seg en abscess (En slags lomme som inneholder puss og blod under huden) over såret. Det er smertefullt, og jeg er veldig sliten etter tre uker med mye smerter. Nå er det antibiotika som står på tapetet (det er en spesiell type antibiotika som bare skal skrives ut av spesialist, og som man blir helt slått ut av i tillegg til at man ikke skal oppholde seg i sollys når man går på den), men dersom det ikke har blitt bedre innen i morgen kveld, må jeg tilbake til sykehuset for å drenere det hele.

Jeg er sliten og lei av å være syk, og da er det vanskelig å ha energien til å planlegge måltidene nøye også, for ikke å si lage mat. Matlysten er ikke på topp, så det ender med at jeg ikke spiser før jeg plutselig er sulten, og da krever det mye viljestyrke for ikke å bare dukke rett ned i brødskuffen. Huff, jeg klager visst i kveld. Jaja, jeg lover å komme tilbake med positiv enn før

Paprika, mamma til to
paprika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat