Tråd: Ta en Nille?
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-06, 13:42   #23
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Ta en Nille?

Opprinnelig lagt inn av snupperella

Hei og tusen takk igjen for svar.

Ok, da har jeg skjønt tablettene, trodde det var samme som ble solgt på nettet jeg for det står ketolyse på men da skal jeg heller bestille på nettet, vil jo ha optimalt..

Ååååååja, jeg visste ikke at det var Ketolyse sine du hadde kjøpt på Meny ! Forsto det slik at det var vanlige dagligvare medisiner du har kjøpt jeg ser du. Siden du ikke skrev at det var ketolysepiller gikk ejg bare ut fra det. Det er veldig få meny butikker spm har disse. Arendalsområdet og Kvinesdal og Kristiansand tror jeg. Beklager misforståelsen ! Ble litt forvirra av at du skrev "tre bokser, selen, krom kalium og krom kalsium". For sammensetningen til ketolysepillene er jo magnesium i en boks, Krom+Kalium+kalsium i en boks og Selen + sink + vitamer i en boks. Er det ketolysepiller i hvit bokser med svart skrift og røde rundinger på så er det jo Ketolyse og da er det de samme som finnes på nettet. Og får du tak i dem på meny er det jo flott !