|
Sv: Er det noen andre Skaldeman'ere her?
Opprinnelig lagt inn av Ebbamor
Jeg ANER ikke hvor mye jeg har gått ned siden jeg begynte på Skaldeman-kost den 24. april. Jeg veier meg nemlig ikke!
Jeg trener mye, og er redd for at vekta ikke går ned "fort nok" i følge mitt tidligere spiseforstyrrede hode. Derfor bruker jeg en snor rundt livet, nettopp slik min helt SSS anbefalte. Den er blitt veeeeldig mye for stor! Jeg har også måttet kjøpe meg nye BH-er, fordi cupen var blitt altfor romslig. Klærne for øvrig kan jeg forsatt bruke, fordi "alt" jeg har, er stretch, og det som satt som malt på kroppen før, begynner å bli slarkete nå.
Jeg NEKTER å la tallet på vekta bli en målestokk for hvor vellykket denne måten å spise på er for meg. Jeg har ALDRI hatt det bedre rent psykisk, og jeg har ikke vært i så god form siden 1981/82, da jeg var aktiv svømmer, og trente to-tre timer hver dag!
Joda, du må gjerne spørre om vekt. Men noe svar har jeg ikke! Jeg har imidlertid tatt før-bilder av kroppen min fra alle vinkler, og jeg tar bilder underveis. Det er STOOOOR forskjell allerede etter åtte uker.
Jeg vet hva jeg må gjøre for å nå målene mine. Gjør jeg det, spiller det ingen rolle om det tar tre måneder eller to år å komme dit. Jeg har planer om å beholde denne livsstilen resten av livet, uansett!
Hver har jeg en jobb å gjøre: Jeg spiser Skaldemansk, og jeg går minimum 10 tusen skritt med skritt-teller. (To ganger i uka løfter jeg i tillegg vekter med personlig trener.)
Men hva jeg veier? Hakke peiling! 
He-he! Du oser av guts og humør! Way to go!
Stor klæm!
|