|
Sv: Hvor mange kalorier får du i deg?
Opprinnelig lagt inn av Fjonken
Finn noe annet å stikke hodet ned i AnnaV.. så glemmer du fort kaloridjevelen.. Og hjelper ikke det så les lavkaloridagbøkene inne på SN, og se der hvor de sliter med sult og annen styggedom.. og pris deg lykkelig for at du aldri mer behøver å telle kalorier..
Sant nok, fjonken. Det er nok av dem på SN som spiser tynnere og tynnere skiver med mindre og mindre nugatti og tror at det er veien å gå. Litt trist, egentlig. Å leve sulten, vel, det unner jeg ingen.
Er sikkert bare en liten fase jeg går igjennom, regner med å falle av tellelasset snart nok (pes i lengden å drive å måle på det!) - "problemet" er bare at jeg er vant til å veie meg hver mandag for å se til at jeg holder meg stabil, og nå er bor jeg på hotell i 6 uker uten veiemuligheter og uten muligheter til å lage min egen mat som jeg kjenner, er vant til og stoler på. Noen dager her og der på hotell eller en ferieuke eller to går jo finfint, men 6 uker er litt lenge - kan rekke å gå på en smell der - var vel derfor jeg begynte å telle til å begynne med, for å unngå det, liksom...

"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
|