Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-04, 22:34   #6
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Dere får stole på det dere vil, jeg kan bare referere hva www.atkins.com (Atkins offisielle hjemmeside) og hva original utgaven at Dr Atkins New Diet Revolution (DANDR 2003) sier.

Dette er hva alle andre land følger og hva som blir gjengitt i alle andre forum på nettet (ABTB Atkins By The Book) og ALC (Active Low Carber)
Oversetteren og forlaget står stå for de feilene som finnes i den Norske utgaven. Personlig syns jeg det er sterkt uansvarlig av forleggeren å gi ut en diettbok med så mange feil !!! Hadde dette vært i USA hadde de blitt saksøkt !

Forstår godt frustrasjonen for dere som ikke føler dere er så stive i engelsk. Sere kan jo spørre her som dere gjør da ..... om dere vil følge de rådene dere får er jo opp til dere !!

(Det er jo nærliggende å tro at det som står på Atkins hjemmeside og i originalboka er riktigere enn det som står i en oversatt utgave, - eller hur ???)