|
Sv: Ta en Nille?
Opprinnelig lagt inn av Nille
Det er et spørsmål om priorietering. Enten spise alt det du har lyst på eller ta av. Du kan ikke få begge deler ! Brus, sjokolade og is er sannsynligvis en del av årsaken til at du føler det ER nødvendig å ta av noen kilo. Det sier seg sjøl at du ikke kan fortsette å spise det og ta av fort. Det gfår an å kose seg uten alt dette også da. Hvorfor skal man sette likhetstegn ved kos=sukker ? Tror ikke jeg skal si mer om det jeg...
Om man går på Ketolysekuren er det utviklet en vitamin pakke med de tilskudd man trenger når man er i ketose. Den kan kjøpes på www.ketolyse.no. Passer for folk på Atkins også. De fleste stapper i seg altfor mye. På ketolysepillene er 3 forskjellige. Mer enn nok !
Lurer på om du misforsatod meg litt jeg.Jeg tenkte ikke på å spise alt jeg har lyst på, det er noe alle vet ikke går men jeg har ikke intensjon om å kutte ut alt jeg synes er godt for resten av livet, men finne noen bedre erstatninger jeg kan spise av og til, f.eks 1 gang pr uke men klare å holde vekten. Jeg ser ikke noe poeng i å unngå sjokolade eller brus eller is for resten av mitt liv men mindre porsjoner enn før og mye sjeldnere. Men dette er helt klart etter at jeg har gått ned. Regner med at de oppskriftene Torkil har skrevet i boka er til for at man skal kunne bruke dem??? også under kuren.
Når det gjelder tablettene så valgte jeg å kjøpe de på meny og jeg leste i ketolyse boka hvilke jeg skulle ha. Men tror jeg har tatt noe feil. Jeg har selen, krom-kalsium og krom-kalium tror jeg. Får finne ut av det.