Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-06, 08:41   #43
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Kostholdet om 100 år?

Opprinnelig lagt inn av Iset

Hun snakker nok helst til meg, som er for slike forbud. Jeg syns bare det er litt artig jeg, å se folk reaksjoner.

Det var flere her som var for slike forbud. Jeg stilet ikke innleggene mine spesifikt mot deg. Det er jo ingen tvil om at vi er uenige om dette, du har din mening, og jeg har min. Jeg respekterer selvsagt at du og andre her har sine meninger. Jeg har bare sagt min mening om hvorfor jeg synes et forbud blir feil, jeg. I tillegg til at jeg tok opp den teorien som ble presentert om lavkarbokosthold i hele verden kontra ressurser.

Jeg synes det er et interessant tema å debattere, og du ser jo ut til å tåle en diskusjon uten å ta det ille opp.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat