|
Sv: Kostholdet om 100 år?
Opprinnelig lagt inn av Fjonken
Det jeg reagerer mest på er at du debatterer og argumenterer mot fabuleringer og drømmer og visjoner som om det skulle være konkrete lovvedtak og noe som SKAL gjennomføres. Sånn er det jo ikke.. Tråden er ment som en linje med løse tanker..og fremkasting av hvordan det muligens kan bli.. Å dra i gang en seriøs debatt pga disse drømmetankene er å angripe det litt feil.. Kast inn dine egne visjoner og drømmer om framtida, heller enn å angripe andres visjoner..
'
Leser du hva jeg skriver, eller? Jeg så på dette som en seriøs diskusjon. Ingenting indikerte at det ikke kunne være det. Noen er for forbud, jeg er i mot. Jeg argumenter for hvorfor. Noen viser til en nettside der det hevdes at det er nok ressurser i verden til at alle kan leve lavkarbo. Jeg argumenterer i mot. Jeg har da for søren ikke argumentert som om dette skal være konkrete lovforslag. Jeg sier klart i fra hvorfor jeg ikke synes et slikt samfunn som ble skissert blir feil. At du leser det jeg skriver som om jeg argumenterer for konkrete lovforslag, vel, det fatter jeg ikke. Du ser jo ut til å ta alt jeg skriver som et angrep på din visjon.
Mine egne visjoner og drømmer om fremtida finner jeg mest passende i en annen tråd.
Herregud, beklager om jeg ødela diskusjonen din. Det er tydeligvis ikke lov til å "banne i kjerka" i enkelte tråder. Det ville jo vært fint å merke disse trådene, slik at jeg slipper å tråkke i salaten med å argumentere for mitt syn, selv om det strider mot flertallets, siden det ble tatt så ille opp i denne tråden.
Forumseksjonen dette ble postet i blir for øvrig kalt "generell ernæringsdebatt". Man skulle jo tro at det var lov til å debattere her.
Sist redigert av Sugarpill : 13-06-06 kl 08:54.
|