Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-04, 12:21   #617
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk
Red face

Jag är inte sjuk...

Herlig å være igang igjen! Ha...ha..ha...husmusa!

Dere har vel vært i Syden, jenter? Hvor er dette Syden hen, egentlig?

På Alcudia på Mallorca var det mange turister, de fleste norske, men også endel svenske.
Svensken la merke til at nordmennene hadde så godt drag på damene, mens svensken ikke visste hvordan han skulle tè seg for å oppnå damenes gunst.
En dag går svensken bort til den ene nordmannen og spør:
- Jeg har sett at dere nordmenn har så godt drag på damene, hvordan bærer dere dere ad for å oppnå draget?
- Å, det er lett, svarte nordmannen. Jeg putter bare 4 poteter nedi badebuksa, og når damene ser det, så bare lengter de etter å være sammen med meg.
Svensken takker for rådet.
Noen dager etterpå, kom svensken til nordmannen igjen, og sa:
- Jeg gjorde som du sa, men da flyktet damene i vill fart fra meg! Hvorfor tror du de gjorde det?
- Det er sannelig ikke rart det. Jeg sa jo du skulle potetene ned foran i buksa, mens du har jo puttet dem nedi bak i buksa... svarte nordmannen.

Ehh...

Ha en solskinnsrik dag!
marrianne

Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger