Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-04, 11:21   #57
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Carbokiller

Enda en grunn til å feire nyttår med salutter og pang-pang!!!

Når det gjelder all negative fokuseringen på Atkins, så blir jeg så inni hampen forbanna. Hva slags jounalister er det vi har her i Norge? Hvorfor denne ensidigheten? Hvorfor kan de ikke faktisk intervjue noen av de som går på dette kostholdet, og som faktisk LEVER ennå??? Hvorfor kan de ikke sette seg inn i kostholdet før de kommer med uttalelser som er helt på gjordet? Dette er DÅRLIG journalistarbeid!! Skikkelig elendig!!!!!

Kopierer inn noe jeg har skrevet i journalen til Mam jeg - for det passer kanskje best inn i denne tråden. (ikke så lett å holde styr på alle trådene da....)

Det viktigste og riktigste vi lavkarbo-tilhengere kan gjøre er å spise som vi gjør og ikke gjemme oss bort. La folk få se maten vår og blir nysgjerrigheten deres stor nok, så spør de nok... Stemmene våre blir for små og spinkle hvis vi skal prøve å overdøve alle "ernæringsviterne" som kjemper om spalteplass og tid i TV-ruta om dagen. Vi får heller ta en "stille-aksjon" som rett og slett går ut på å spise det vi skal når vi skal.

Fedonisten

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat