Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-06, 14:00   #24
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 60
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Kostholdet om 100 år?

Mitt innlegg som du reagerte å vannvittig på er visjonært ikke konkret. Jeg tar utgangspunkt i den normen som i dag regjerer i vårt samfunn og de trender som titter fram. Vi lever dessverre i en stat som liker å dra nisselua og lover og regler ned over hodet på folk. Derav fikk vi røykeloven og derav konkluderer jeg med at flere lover av samme slag vil bli framsatt i fremtida. Det forundrer meg ikke om Norge vil fortsette Høybråtenpolitikken. Den er blitt veldig forankra i vårt samfunn.. og trenden sprer seg med røykelover i de fleste europeiske land. Så hvorfor skulle det ikke bli slik at det blir totalforbud mot røyk og sprit og dataspill.. ? Alt som er påviselig skadelig for kroppen vil helsemyndighetene helst utslette fra jordens overflate.. Så hvorfor ikke en innstrammning i de normer og holdninger og regler og lover som allerede eksisterer.. ? Tror ikke mine tanker om framtida er å utopiske som enkelte vil ha det til.. og hva kan hvermansen gjøre med det? Hjalp det å protestere villt mot røykeloven? Var det noen som motsatte seg 18-års grensa for kjøp av tobakk og øl? Kan vi i realiteten gjøre noe med at staten høster gryn på økte avgifter på tobakk og sprit? Norge er anderledeslandet.. Vi er det eneste landet med Brustadbuer.. Det sier vel litt!

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat