|
Sv: Piskeklubb?
Fjonken pusser støv av sitt medlemmskap her og legger inn en ny ukeplan: Ja, for nå er altså eksamensstyret over og jeg har igjen tid til å trene.
Begynner med en forsiktig uke uten store mål.. annet enn å gjennomføre det som blir satt opp.
Tirsdag: 30 min step - Gikk det gitt.. Hurra er i gang igjen.. Og 1helt døgn til neste utfordring.
Onsdag: Styrketrening og kondisjon på studio - 20 min tredemølle med klatring, 15 min sofasykkling intervall, 30 min roing intervall.. men no styrketrening ble det ikke fordi programmet mitt må oppdateres.
Torsdag: 30 min step - Endres til innkjøringsveiledning pga nytt treningsprogram og avtale med treningsinstruktør. - 45 min styrketrening + 20 min oppvarm og nedtrapp. Pluss 45 min instruksjon og testing av apparater.
Fredag: Styrketrening og kondisjon på studio - Får se hvor støl jeg blir. Bytter eventuelt ut med 30 min stepp, fordi jeg skal også vaske huset den dagen. Det ble ikke helsetudio, jeg var så støl at jeg omtrent ikke kunne løfte armene. Men jeg vaska huset 5 timer i strekk, så det burde jo kompensere..
Lørdag: kveldstur med stavene - Strålende vær ble til maratonløp på Ultra og mange timers hektisk jobbing på kjøkkenet etterpå for å sørge for at alle de uinviterte grillgjestene mine fikk mat nok.. Skjer hver gang det er fint vært det.. Da kommer hele den fordømte slekta snikende uten noe som helst av mat med seg.. Sånn er det å ha svær grill, sosial mann med stor familie og stor hage.. Blææææh! Kjøkkenslaven var utslitt utpå kvelden.. !
Søndag: kveldstur med stavene - Dritvær... Det frista ikke overhodet, dessuten stakk mannen min ut på jobb...
Sist redigert av Fjonken : 18-06-06 kl 22:13.
|