Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-06, 03:16   #15
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Kostholdet om 100 år?

Opprinnelig lagt inn av bubavon

Det skulle vært flere som han der ute! En helt vanlig mann som jobber som personlig trener i australia som har skjønt dette med kosthold og ernæring, og som brenner så iherdig for å spre budskapet at han lager en så bra side som theomnivore.com er. Om alle begynner å gjøre noe sånt no' skjer ting fortere og vanlige mennesker vil kanskje engang forstå at alt de kan om kosthold fra før bare er tull og at de må lære seg å tenke på nytt. Bravo!

I tillegg til å utdanne seg innen personlig trening og kosthold kunne han godt lært seg litt grunnleggende info om landbruk, naturforvaltning og verdens ressurser. Hva vi vet om kosthold er en ting. Forvaltning av verdens ressurser er informasjon på et nivå de færreste har nok kunnskap til å kjenne til. Jeg har lest MYE om dette, men jeg kan ikke nok, men nok til å vite at denne mannen prater tull. Gi meg beskjed når han har tatt en grad innen nevnte fag, så kan jeg ta ham alvorlig.

Beklager alle postene, men sjelden har innlegg på lavkarbo.no gjort meg så eitrende forbannet som nå.

Edit: Jeg har en venninne som er utdannet innen u-landsproblematikk, samfunnsøkonomiske problemstillinger etc, som tok doktorgraden sin basert på problemstillingen med mangel på mat i verden. Jeg skal presentere henne for nettsiden linket til over og ta det opp med henne for å få en uttalelse fra en person litt mer kvalifisert innen temaet.

Sist redigert av Sugarpill : 12-06-06 kl 05:32.
Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat