Tråd: Tetre-olje
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-06, 23:31   #17
Lotusia
Medlem

Medlem siden: Jun 2006
Alder: 41
Lotusia har en fantastisk aura rundt segLotusia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tetre-olje

Opprinnelig lagt inn av Iset

Husk bare at mange leger ikke vil vedkjenne seg Candida, de nekter å tro det er en reell "sykdom". Dessuten er det vanskelig å måle konkret overvekt hos noen, siden ALLE har Candida i systemet. Men her er et skjema du kan sjekke på:

http://www.candidaallergy.com/nor/quest.asp

Jeg har selv mye candida og må derfor unngå sukker og gjær. Jeg blir 100 % bedre etter få dager på feks. Atkins induksjon eller lignende, der jeg unngår stivelse, men spiser mye fett og proteiner. Blir som et nytt menneske! Mye pga candidaen men også pga hormonforstyrrelser som bare blir verre og verre jo mer karbohydrater jeg spiser.
Pga candidaen har jeg også slitt med sopp både i munnen, under armene (esj) og i underlivet, men jeg holder underlivssoppen i sjakk ved å ta jevnlige melkesyrebakteriekurer både oralt og vaginalt.

Har du tatt melkesyrebakterier som vanlige kapsler? Yoghurt er egentlig for svakt i din/vår tilstand, vi trenger mye sterkere ting. Du skulle hatt en virkelig sterk kur med melkesyrebakterier! Jeg har skrevet litt om melkesyrebakterier her (skrev det som en "historie" slik at folk kan se hva de virkelig gjør i kroppen):

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ghlight=politi

Jeg kan anbefale en syvdagerskur med flytende melkesyrebakteriedrikk, denne er vel den sterkeste på markedet og inneholder 30 milliarder ( ) melkesyrebakterier per glass. Den er dyyr da, koster vel 6-700 kr, men er totalt verdt det. Ellers finnes det gode sterke melkesyrebakterie-kapsler i helsekosten, sjekk at de står KJØLIG!! Melkesyrebakterier er levende oranismer og dør etter kort tid i romtemperatur, så om ikke kapslene/drikkene står kjølig i butikken, gå til neste butikk.

Har for leeenge siden mista tillitt til leger, så enig med deg der. Feilmedisineringer er litt av grunnen til soppen til å begynne med.

I følge den testen du sendte skal jeg vist ikke spise youghurt heller fordi det inneholder lactos (som jeg forresten også er allergisk mot) blir skikkelig forvirra jeg.. Har også veldig mye magesyre og reagerer på frukgt og ting med høyt syreinnhold, så er litt skeptisk til sånne behandlinger også.

Tenker jeg kanskje prøver ut olivenbladekstrakt før jeg satser på noe annet. Håper virkelig det vil gi seg snart!

tusen takk for hjelp!

Sitat:

Ren oregano olje kjenner jeg veldig godt til. Har brukt det i lange perioder, men det selges ikke "sterk" nok i Norge. Den tok jeg 3 dråper i en ss vann hver morgen og kveld og det tok knekken på alt av symptomer (+ evt. basilusker i halsen !) .

Du kan altså spise den, eller misforstår jeg helt? Litt usikker på hvordan disse oljene virker..?

Lotusia

Lotusia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Candidadietten, råvarer og kostillskudd Svar med sitat