Tråd: Tetre-olje
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-06, 10:18   #15
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Tetre-olje

Husk bare at mange leger ikke vil vedkjenne seg Candida, de nekter å tro det er en reell "sykdom". Dessuten er det vanskelig å måle konkret overvekt hos noen, siden ALLE har Candida i systemet. Men her er et skjema du kan sjekke på:

http://www.candidaallergy.com/nor/quest.asp

Jeg har selv mye candida og må derfor unngå sukker og gjær. Jeg blir 100 % bedre etter få dager på feks. Atkins induksjon eller lignende, der jeg unngår stivelse, men spiser mye fett og proteiner. Blir som et nytt menneske! Mye pga candidaen men også pga hormonforstyrrelser som bare blir verre og verre jo mer karbohydrater jeg spiser.
Pga candidaen har jeg også slitt med sopp både i munnen, under armene (esj) og i underlivet, men jeg holder underlivssoppen i sjakk ved å ta jevnlige melkesyrebakteriekurer både oralt og vaginalt.

Har du tatt melkesyrebakterier som vanlige kapsler? Yoghurt er egentlig for svakt i din/vår tilstand, vi trenger mye sterkere ting. Du skulle hatt en virkelig sterk kur med melkesyrebakterier! Jeg har skrevet litt om melkesyrebakterier her (skrev det som en "historie" slik at folk kan se hva de virkelig gjør i kroppen):

http://forum.lavkarbo.no/showthread....ghlight=politi

Jeg kan anbefale en syvdagerskur med flytende melkesyrebakteriedrikk, denne er vel den sterkeste på markedet og inneholder 30 milliarder ( ) melkesyrebakterier per glass. Den er dyyr da, koster vel 6-700 kr, men er totalt verdt det. Ellers finnes det gode sterke melkesyrebakterie-kapsler i helsekosten, sjekk at de står KJØLIG!! Melkesyrebakterier er levende oranismer og dør etter kort tid i romtemperatur, så om ikke kapslene/drikkene står kjølig i butikken, gå til neste butikk.