Tråd: Tetre-olje
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-06, 23:35   #12
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Tetre-olje

Opprinnelig lagt inn av Lotusia

Først og fremst vil jeg bare si hvor overlykkelig jeg er for å ha funnet dette forumet! Har lenge prøvd å få hjelp fra diverse andre legeforumer, men folk her inne virker virlig som om de veit hva de snakker om.

Jeg lurer på en ting angående tetre-olje. Jeg har lange sliti med underlivssopp, og lurer på hvordan man kan bruke tetre-oljen for å bli kvitt dette. Kan den brukes rett på underlivet, om må jeg eventuelt blande den ut?

Lotusia

Jeg er usikker på om den kan brukes ren på slike steder, jeg bruker den ren i sår osv, men i underlivet er jeg litt mer skeptisk. Hva med å blande den ut i litt yoghurt naturell og smøre på? MEN har du prøvd vaginalkapsler med melkesyrebakterier? Jeg var plaget av sopp i svangerskapet, og ble totalt kvitt det med disse kapslene. Innførte 1 stk morgen og kveld i 2 uker og ble kvitt det veldig fort. De kan brukes forebyggende også, jeg skal snart ta en kur siden jeg prøver å bli gravid, de optimaliserer miljøet i skjeden slik at sædcellene trives bedre og lever lenger.

I tillegg bør du unngå hvitt sukker så godt du kan, siden mange har overvekst av Candida Albicans i tarmfloraen, noe som ofte gir utslag i hyppig underlivssopp! Soppen eeelsker sukker.