Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-04, 23:30   #47
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Kan vi ikke bare sende dem linken med Lavkarbo ressurser og hvordan gjøre induksjon ?? Det må da væreflaut for Frølich å uttale seg så bastant og SÅ til de grader feil og så klart vise at hun ikke har lest boka i det hele tatt !!

ÅÅÅååååååå jeg glemte det, kjendiser blir ikke flaue de, de blir bare feilsitert. Er det noen som har dama på video, der hun sier at man skal spise bare fett og proteiner i 14 dager ???? Flaut og patetisk.

Akk ja, jeg får legge meg nå..... jeg har vårt i ketose i et år og selv om legen og blodprøvene sier jeg er verdens friskeste menneske så dør jeg vel snart..... for det har de sagt på TV !!

Er ikke livet herlig dere ??