Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-04, 23:02   #601
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Ja, mannfolk ja, det kunne vi vel sikkert diskutere de neste 50 inlegga eller noe sånt. Er bare litt vanskelig å tenke her jeg sitter midt i mellom et tv på full spiker og en cd-spiller som spyr ut tekno på høyeste lydnivå. Ikke rart det går i surr for meg. Når skal de unga gå å legge seg!!? Men, de er det kjæreste jeg har da. Nudligene mine.

Mannfolka var det ja.- kjekke å ha innimellom. Når jeg ikke får opp rødvinsflaska, når det er 20 kalde blå ute og jeg ikke gidder å gå i boden for å hente ved .. da er de go'e da. Men, pokker ta dem, ikke sant Fido, når du legger deg å fryser på beina,- jo hvor er de da..... preker i telefon med kameraten sin om racing. Jammen sa jeg smør,- eller olivenolje, kaldpressa sådann. Nei, vi bytter dem ut med ei varmeflaske eller noe sånt, i alle fall for vinteren.

På torsdag kommer gubben min hjem, og han er ikke som alle andre menn,- trur eg ......

"Snille" jenter får ingenting....

Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo