Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-04, 21:32   #588
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Ketil Stokkan versus Ole Ivars versus han Johan

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Å nei - ikke si det!!! Jeg kan godt være drømmedama til noen altså, men helst ikke en annen kvinnes mann, og særlig ikke på grunn av Ole Ivars!! Får kanskje presisere at jeg IKKE er fan av dem - men at jeg på grunn av min kostholds-interesse syns at akkurat den "tjukke-sangen" er morsom.

Jeg er mer av typen som får følgende bilder på netthinna når jeg hører "dæinse-musikk"......

Da kjæm'n Johan inn på lokalet. Sveipe over lokalet med sitt slørete blikk... Hæinn har pynte seg i dag, har på rau-skjorta og skinn-væsten. Trange ola-bukser og kvite tennis-sokker i treskoa. Oppsann - der reiste jaggu gølvet seg og slo'n i svime gitt....jaja.....er'e fæst så er'e fæst.

Konklusjon: JE ER ITTE DRØMMEDAMA ÅT GUBBEN DIN!!!

Samma det vel, Fedonisten - om du er drømmedama til en annens mann! Skjerp appetitten ute - og gå hjem og spis! Det gjør jeg hele tiden, jeg. Ser på sjokolade og sjokolade i butikken - og går hjem og spiser egg!

Hold ut jenter, (hvor er gutta forresten?). Eh...ikke rart de holder seg unna, når jeg tenker meg om. Hold ut litt til, for jeg kom akkurat på at jeg snart runder 90 - og det på bare èn uke! Neeei - ikke 90 år - det bare virker sånn! Neei - ikke 90 kg - det bare virker sånn!

90 innlegg vel! Kult? Bare to til etter dette. Det skal jeg klare!

Bare...PST...ikke ring barnevernet!

Ha en taletrengt aften!
marianne

Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger