Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-04, 21:25   #587
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Musti

Kommer aldri til å vise gubben innlegga i denne tråden

Fedonisten må være drømme-dama til mannen min

Å nei - ikke si det!!! Jeg kan godt være drømmedama til noen altså, men helst ikke en annen kvinnes mann, og særlig ikke på grunn av Ole Ivars!! Får kanskje presisere at jeg IKKE er fan av dem - men at jeg på grunn av min kostholds-interesse syns at akkurat den "tjukke-sangen" er morsom.

Jeg er mer av typen som får følgende bilder på netthinna når jeg hører "dæinse-musikk"......

Da kjæm'n Johan inn på lokalet. Sveipe over lokalet med sitt slørete blikk... Hæinn har pynte seg i dag, har på rau-skjorta og skinn-væsten. Trange ola-bukser og kvite tennis-sokker i treskoa. Oppsann - der reiste jaggu gølvet seg og slo'n i svime gitt....jaja.....er'e fæst så er'e fæst.

Konklusjon: JE ER ITTE DRØMMEDAMA ÅT GUBBEN DIN!!!

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon