Opprinnelig lagt inn av Lise
Nille, det står i papirene om fett fra Erasmus Montanus...nei Erasmus Udo var det... at en skal trappe opp fordi en kan bli uvel om en spiser for mye fett for rast fordi leveren må få øket produkssjonen av galle...
Om jeg har vært lite flink med fettet en stund og så kjører på med samme mengde som til vanlig, så skal jeg love deg jeg blir uvel om det aldri så mye er riktig fett...
Det har du sikkert helt rett i Lise. Jeg mente ikke at man skulle spise så masse på en gang da vettu (hvorfor tror alle at vi skal spise så MYE ??) Og om man ikke er vant til å spise noe er alt en tilvenning. (Folk går jo i fella med juleribba hvert år !!) Etter nesten 2 år i andre forum med masse Atkinsere har jeg ALDRI hørt at det er vanlig med mageproblemer pga fettet - om man spiser passe mengder. Med mindre man allerede HAR galleproblemer. (Det tar ÅR å skape slike steiner.....)
Men det jeg ville poengtere er at det er på HØYRE siden man får vondt om man spiser mye fett - ikke venstre - hvor MHM sier hun har vondt stakkars !!
Beklager at jeg roter meg ut på viddene i iveren her !! Hva er det med MHM sin mage var det vi skulle finne ut av !!