Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-06, 12:28   #5
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Når merket dere at dere hadde pcos?

Jeg snakket litt med "superlegen" her i Trondheim om dette med at jeg fikk henvisning til psykiater pga uregelmesssig og manglende mens, og hun sa at på midten av 90-tallet (dette var jo i 95) så var det "siste nytt" innen legevitenskapen at unge jenter mistet mensen pga psykisk stress, og det kan jo sikkert stemme bra, for er man stresset så påvirker det jo kroppen, og også da hormonbalansen. Så jeg kan forstå legen på en måte. Og jeg tror ikke ting hadde vært så my annerledes for min del om jeg hadde fått diagnosen tidligere heller, for da jeg kom på sykehuset og ble utredet, så fikk jeg bare en resept på "diane" og beskjed om at jeg kom til å få problemer med å bli gravid. Men det var kanskje før metformin og lavkarbo kom som noe "alternativ" for PCOS...