Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-04, 19:35   #575
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av marianne

Men hvordan kan det ha seg at jeg også vokste opp med BALL-gensere og dansa til Like A Virgin, når vi ikke er like gamle. Jeg var litt tidlig ute og du litt sent???
Hilsen marianne, 68-mod.

Du var tidlig ute og jeg var tenåring til jeg var minst 30 !! Jeg trooooooodde iallefall jeg var det - og så visst sånn ut og. Alle trodde jeg var storesøster eller barnevakten til sønnen min. Enda jeg var 22 da han blei født ! Betalte barnebillett på bussen. Men kom ikke inn på voksen kino uten bevis !! DA var det ikke så kjekt, for DA ville jeg jo så gjerne være voksen. Det ble kjekkere etterhvert som jeg ble eldre. Da så jeg plutselig fordelen !

Nå er vel alderen i ferd med å innhente meg, - men jeg kommer nok aldri over i Vikingarnanana-generasjonen. Her går det fremdeles i Stones, BB King, John Hiatt, Keb Moe, Santana og annen blues/R&B/soul/rock. Får utslett av country og klarer absolutt ikke svensktoppar. Har ikke sansen for trance, dance og hiphop. Blir kjempestressa av sånn "musikk"... den er så travel. Men så kan jeg sitte i timevis å høre på klassisk med Vivaldi, Mozart, Beethoven & co. Er ikke helt ukulturell altså.

Har gått igjennom vise-perioden også, hvor jeg var på vise & lyrikkfestivalen i Haugesund 2 år på rad (med etterfølgende hussarrest fordi jeg dro når jeg ikke fikk lov) lå i teltleir med rødt flagg i midten og gikk i hippietog gjennom Haugesund - da var jeg 15 ..... Det var etter Woodstock skjønner dere, og festivaler var kjempekult. Sang "alle duene" sammen med Lillebjørn og "Blå bananer" med Jan Eggum...... *mimre* *mimre*