Tråd: Vondt i magen
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-04, 18:14   #1
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Vondt i magen

Jeg har av og til vondt i magen. Jeg vet at ingen andre enn jeg kan være detektiv og finne ut hvorfor. Først mistenkte jeg tab-en, men så stemte ikke det. Så nøtter, men det så jeg raskt at ikke var sant. Melkeprodukter gir heller ikke vondt. Jeg lurer nå på om stress gjør det. Ingen revolusjonerende tanke kanskje, men hvem har sagt at alle tanker må være revolusjonerende og nye?

Er det noen med anatomi-kunnskaper her? Jeg har nemlig vondt øverst på venstre side av magen (venstre for meg altså). Hva er det som ligger der? Det skulle vel aldri være binyrene vel, hvor stresshormonene skilles ut? Eller kanskje bukspyttkjertelen? Eller magesekken, som har vært eksponert for aspartam (metanol) i 14 år....?