Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-06, 20:06   #5
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Jag har några spørsmål jag..

Hei
Noen medikamenter kan hemme vekttap og forverre insulinresistensen slik som f.eks. kortison. Andre antiinflamatoriske midler ( ibux, voltaren, brexidol mm.) har moderat effekt i så måte.
Ved Beckterew er uansett mosjon og daglig fysisk aktivitet det absolutt viktigste.
Jeg vil advare alle mot å slutte med faste medisiner etter råd her, uten først å ha snakket med sin fastlege.
Jeg er klar over at få fastleger kan mye om medisin og effektene ved slanking, insulinresistens etc, men de kan i hvert tilfelle si noe om hvorfor medisinen er nødvendig og hvordan man evt kan kutte ut den faste medisin ( kortison må avtrappes over lenger tid da det kan være livsfarlig å bråslutte. )
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat