Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-04, 14:37   #2
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Hei og velkommen hit.

Kanskje kan vi hjelpe deg, men ikke over natten
Det kan jo være mange grunner til at du er sulten; Spiser for lite, spiser feil, spiser for sjeldent,,,osv....
Litt vanskelig å gi råd uten å vite noe særlig om deg.
Kan jo si en ting; vi erfarer at med Lavkarbo mat i riktig mengde, så er en ikke sulten og søtbehovet blir borte etter noen dager.

Du må bestemme deg for hvilken diett du vil bruke eller la meg si hvilket kosthold du vil legge om til. For det er vel det de fleste av oss har valgt etterhvert, å legge om kostholdet, selv om det sikkert for mange av oss begynte som en diett.

Vi får så mye i tillegg til redusert/endret vekt skjønner du .Jeg kjenner det på hele kroppen. Vondtene mine er nesten borte og jeg føler meg ikke så trøtt som tidligere og jeg føler meg mye mer opplagt enn på flere år.

Bare bestem deg du og let rundt eller spør.
Vi er her

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat