Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-04, 13:25   #30
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Nå er jeg jo en av de som ikke lengter etter lavkarbo produkter fra Atkins i hyllene her. Det er fordi jeg mener de sender feil signal og at de ikke er så sunne som de vil ha det til. I seg selv er det ikke noe galt med de, men det er måten de brukes på som blir feil. De er ikke ment å ERSTATTE skikkelig mat. De skal brukes som supplement.Dessverre er dette noe Atkins ikke har poengtert godt nok og som iallefall brukerne i andre land ikke har skjønt. Erstatter man flere måltider med Atkins produktene vil man legge på seg. I USA har Atkins Nutritionals skjønt dette og har gått ut med en liten advarsel i media. De produktene vi får i Norge er sannsynligvis de som de har i England. Det er stort sett bar'ene, sjokoladene og noen få shaker + basispakken med næringstilskudd.

Når det er sagt - jeg er drittlei all hetsen i pressen. Jeg har sendt mailer og jeg har ringt, men ingen gidder å høre. Jeg er ikke professor, jeg er ikke kjendis. Jeg betyr ikke noe. Alle mine venner som har hatt suksess med Atkins og som lever på denne måten betyr ikke noe. Det som betyr noe er at riksynserne og kjendisene får uttale seg. Det er det som selger aviser.

Jeg gidder ikke bruke mer tid og energi på å forklare folk som ikke engang viser såpass respekt at de leser det man skriver eller hører på det man sier. Jeg hjelper og forklarer gjerne om noen stiller meg spørsmål, - men det får være andres jobb å forsvare Atkins i pressen.

Min tid er for verdifull til å kastes bort. Jeg har en jobb å passe, jeg har en familie - og jeg har dere. Det får klare seg.