Tråd: Feit
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-06, 14:32   #12
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Feit

Opprinnelig lagt inn av Dante

Følte meg litt alene. VAr ikke noe vondt ment. Har ikke noe antall kilo en må veie for å føle seg feit, men jeg føler meg feit og jeg er feit. Det er det jeg prøver å gjøre noe med.

For min del syns jeg det er veldig mye lettere å være konsekvent når jeg er her inne jevnlig, pluss at det hjelper på det du sier om at man føler seg alene. F.eks er det ingen andre jeg kjenner i "real life" som har satt seg noe særlig inn i lavkarbo-filosofiene, og kan derfor ikke bidra med den type motivasjon og kunnskap man finner her.

Og da jeg først meldte meg inn, i 2004, var det flere av dem jeg ser nå jobber med vedlikehold og de siste kiloene som da akkurat hadde begynt, og hadde mye høyere tall på vektkurvene. Så det tyder jo på at det hjelper også!