Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-06, 10:55   #34
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

tusen innlegg er jo ikke så mange... Jeg sitter inne og kjeder meg litt, fordet er rett og slett elendig vær ute i dag, og siden jeg allerede har halsbetennelse, og vil ikke bli værre i allefall. Og i morgen skal jeg i 12-årsdag, og jeg har ikke fått kjøpt gave en gang, litt dumt. Hun ønsker seg mp3-spiller, ny mobil og wow-klær. Ja og så hadde vist mamma'n sagt at hun måtte ønske seg hardangerbestikk, så hun hadde vært i byen og sett på de en dag for å finne ut hvilke hun ville ha. Men jeg har jo fortsatt ikke fått kjøpt gave, og i morgen er jo butikkene stengt. Men jeg vil tro at penger er en fin gave også, så kan hun kjøpe det hun har mest lyst på selv. Legge pengene i en mp3-spiller eller noe.

nå må jeg begynne å komme opp i 50 ord her da...