|
Sv: Om å få igang forbrenningen
Takk for tilbakemeldinger alle sammen. Jeg hadde veldig lyst på en utskeielse i dag med pasta og brød + diverse. Men i dag rikket vekta på seg igjen etter pizza utskeielsen søndag, så jeg fattet mot og håper at jeg får en god slanke uke men litt nedgang i kg.
Hennie: Dette hørtes lurt ut. Er nok enig med deg på at det er litt skummelt med alt fettet vi tar i oss og så plutselig karbohydrater.
Mener å huske å ha lest at hvis du først spiser karbohydrater så skal du holde deg langt unna fett.
Skal til Amsterdam på jentetur fra torsdag til mandag. Lurer på hvordan dette skal gå... Det som hører med er jo vin og god mat. Nå tror jeg at jeg skal spise litt fettfritt de siste dagene og holde meg på mager mat mens jeg skeier litt ut. Men skal vel altids alikevel kose meg med litt salat og prøve å holde meg unna de verste karbo bombene. Håper dette går bra.
Tips: Maarud har kommet med Nut Temptations. Nøtter med Chilli og rød paprika. Digg Sterk og god protein 24 Karb 18 fett 44 fiber 8,3. Kjøpt på Meny. Denne skal jeg unne meg en annen gang også.
God pinse folkens
6.1.10: 77 kg full av julekarber 
Mål: 72 kg i mai
|