Så koselig Bikini! Tenk å ha sin helt egen psykolog da Jeg har heldigvis et veldig bra forhold til gubben. Vi kan snakke om alt mulig...men noen psykolog er han ikke Så da er det greit å gå til en ordentlig en. Var kjempeskeptisk til å begynne med. Fikk høre av kjente at dette kom til å bli veldig tøft for meg, og ble frarådet det av enkelte. De var redde for at det skulle gå utover både meg selv og familien. Men i ettertid synes jeg det går mye bedre enn forventet. Nå er kanskje ikke min av det agresive slaget, men jeg synes vi får luftet en del gamle greier uten at jeg har fått noen voldsom reaksjon av den grunn. Det viktigste for meg er å lære meg å forstå hvordan alle mine grusomme opplevelser har formet meg som menneske. Og hvorfor jeg har så mange fysiske plager på grunn av det. Men nok alvorsprat Her forleden kjøpte jeg min aller første "ordentlige" bukse på mange mange år! En sånn bukse uten strikk i livet, men med både knapper og glidelås Sånn dressbukse vet dere. Brukte den på foreldremøte. Men gikk med den i 2 timer hjemme først for å være sikker på at den ikke skulle revne når jeg skulle sitte Det gikk bra! Det er pinse og 5 varmegrader ute. Pluss regn og vind! Tror vi dropper grillinga og lager taco i stedet jeg Gubben skal på nattevakt, og jeg har huset fullt av unger! Kjempekoselig! God pinse dere!