Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-06, 09:59   #6
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Er di siste kiloene værst å få av???

De siste kiloene er alltid de verste. Kroppen din har nok funnet sitt punkt og du trenger STOR tålmodighet nå !

Jeg hadde opprinnelig et mål på 60 kg (er 1,62 høy), flyttet det til 62, men kommer ikke under 64 uansett hva jeg gjør. Så det har jeg slått meg til ro med og har akseptert at det er der kroppen min trives best. Jeg slutta å slanke meg i fjor rundt påsketider og har vedlikeholdt siden. Litt opp og ned går det jo, men uansett hva jeg gjør som sagt så vaker jeg mellom 64 og 65.

Og det er helt OK, jeg er MEG, og jeg liker kroppen min. Et par kilo fra eller til spiller liten rolle - jeg ser godt ut til å være 49