Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-06, 21:33   #7
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Menssmerter, tilfeldig eller typisk for PCO`ere?

Glemte å si noe om mine menssmerter, foruten at jeg hadde dem da. Var også på krabbestadiet de første årene. Var desperat med mens og deprimert uten, fordi jeg grudde til neste gang. Levde med dette til jeg ble 18 og begynte på p-piller. Da ble smertene til å fungere med, men slett ikke borte. Kan vel si de ble nesten borte etter første fødsel. Siden er de faktisk kommet tilbake i en annen form mange, mange år etter. Det er en mer oppblåst og trang smerte (ikke veldig kraftig) som jeg tror kan skjyldes syster som kanskje blir oppblåste under mens . Bare noe jeg tror og føler, har ikke nevnt det for noen lege enda....

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat