Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-04, 22:23   #5
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk
Thumbs up

Hatten av for MHM, hva med Nautilus-trening

Jeg GÅR på treningsstudio, jeg - men det blir allikevel aldri vektløfting på meg der engang, Kristian...ha...ha..ha!

MHM - du er rå! Hatten av (men snart: "you can keep your hat on", Tom Jones) for deg altså - hint om den fine kroppen du får. Jeg er nesten misunnelig. Har alltid ønsket meg definerte muskler, og så klart jeg skal få det jeg også.

I dag har jeg vært på JAM-time og det var så utrolig morsomt at jeg ville mer, mer, mer! Det er gøyerer enn å drive å løfte på disse vektene om og om igjen, i hvert fall - men jeg MÅ jo begynne med det. Skal bytte muskler i fett, da veit dere. Og - jeg har en senebetennelse i skulderen som kommer igjen og igjen - og den må jeg se å få blitt kvitt. Jeg tenkte å trene etter Nautilus-metoden, som er få rep'er, tunge vekter, løft på 2 sek., hold på 1 sek. og senk på 4 sek. OOOps - hvis jeg ikke husker feil. Jeg skal sjekke på nytt - se side :
www.nautilusgym.no

Jeg må passe på skulderen min, ellers er jeg klar for å løfte heavy..yeah, yeah!

Ha en stram og sterk aften!
marianne

Sist redigert av Marianne : 20-09-04 kl 22:24. Årsak: glemte å skrive en u(saklig) overskrift
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat