Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-04, 14:27   #9
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Wink

Opprinnelig lagt inn av deeluxe

Jeg har spist hovedsaklig egg i halvannen mnd nå jeg. Man blir vant til alt.

Det hørtes vannvittig kjedelig ut !! og ikke særlig sunt ! Jeg regner med at du satte det på spissen her, men i tilfelle ikke; Det er veldig viktig å få i seg grønnsaker også (og da mener jeg ikke issalat som det ikke er noe næring i i det hele tatt !). Selv i den norske versjonen regner jeg med at det er en liste over grønnsaker.....og kjøtt, fisk, fugl ..?

Det er fullt muig å ha et variert kosthold selv mom man er på induksjonen. Jeg var på induksjon i 6 mnd..... og eneste grunnen til at jeg ikke fortsatte var t jeg ønsket mer variasjon. Frukt, bær, nøtter etc.....

Og drikk vann - masse vann - (jaaaaaaada masa ! -syns jeg hørte noen sa ...)